درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:






سایت تفریحی
مطالب جالب




 وسط نوشتن انشاء بود که آقای ناظم با کلی پاکت نامه وارد کلاس شد آنها را به نماینده ی کلاس داد تا میان بچه ها پخش کند ، سپس گفت : پاکتو حتماً بدین به پدرتون ، یادتون نره ها پدرتون حتما ببینه و امضا کنه .

منتظر شد تا زنگ خانه به صدا درآید ، همه بچه ها که رفتند ، بلافاصله خودش را به خانم معلم رساند و انگشتش را بالا برد و با گریه گفت : خانم اجازه ، من دوستد دارم کاپیتان بشم ، دوست دارم با ماشین بابام بیام مدرسه ، دوست ندارم بچه ها بهم بگن بچه نی نی، اصلاً دوست ندارم این پاکتو ببرم خونه ... .

خانم، دستی به صورتش کشید و اشکهایش را پاک کرد و گفت :

مگه چی شده که این همه ناراحتی و شکایت می کنی پسرگلم ؟

گفت : به خاطر اینکه من دو ساله بابا ندارم... ! 



نظرات شما عزیزان:

sina samiee
ساعت15:35---14 آذر 1391
ای بی پدرررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررر زندگی سخت است

الیا
ساعت4:28---11 آبان 1391
وای خدا نصیب هیچ بچه ای نکنه ..سخته

محدثه
ساعت18:44---9 آبان 1391
سلام وب قشنگي داري لطفا به منم سر بزن ولينكم كن ممنون
پاسخ:باشه حتما میام


ساعت5:43---9 آبان 1391
سلامی دوباره وب عالی داری ممنون از این که به وب من سر زدی گفته بودی بهت سر بزنم اومدم لینکت میکنم از وبت خوشم اومد پاسخ: مرسی که سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 5 آبان 1391برچسب:, :: 22:56 :: نويسنده : محمد حسین